FA Cup er ikke så god som Premier League 4
نوشته شده توسط : borrndmtroje

Ifølge rapporter, Chelsea-vingeren William sagde. Sammenlignet med at vinde FA Cup, Han ønskede endda holdet at score i top 4 ligaen. Billige Fodboldtrøjer Chelsea vil spille Southampton i FA Cup-semifinalen. Det er en populær FA Cup-mester. På ligaeniveau er de 10 point mindre end 4. Tottenham.

" For mig, i forhold til FA Cup, Jeg vil også rangere i de øverste fire i ligaen i slutningen af sæsonen. Hvis du vinder FA Cup, Men hvis du undlader at komme ind i top fire, Så kan du ikke spille Champions League. " William sagde.

" Selvfølgelig er trofæet et trofæ. Men hvis jeg kan vælge, foretrækker jeg Tøj Chelsea at være i top 4 ligaen. Selvfølgelig vil jeg vinde Chelsea's mesterskab for hver begivenhed. Men hvis nogen spørger mig: Er du mere tilbøjelig til det? De første fire kan spille Champions League næste sæson? Eller vil FA Cup vinde og Chelsea savner UEFA Champions League næste sæson? Jeg vælger de øverste fire. "





:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: